Ny blogg

Jag har fått möjligheten att öppna en blogg på Sametingets hemsida. Här kommer jag kommentera, informera…

Sametingets nya styrelse

Sametingets plenum i Arjeplog har den 27 maj 2010 valt en ny styrelse bestående av: Ingrid…